Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ono i tak optimistické příjmení, jako to moje, může člověku komplikovat život. Kolikrát já jsem v životě slyšel "Šťastný, Šťastný, vy budete nešťastný", to se nedá spočítat. A když si u zvonků vybírá roznašeč letáků, komu zazvoní, aby mu otevřel hlavní vchod, většinou jsem to vždycky já. Z nějakého důvodu se domnívá, že překypuji ochotou.

1 0
možnosti
Foto

děkuji, těší mě dokonalá vytříbenost Vašeho projevu, pane Ravku! Hlavně, že ne "pane Ravek" to mě přímo zraňuje sluch. A napadá mě, kolik asi je v ČR Dokonalých...

Ne jako u nás v Českém ráji, kde nejblíž k mému domečku žijí 3, z jejichž představ o poslušně podřízené sousedce (já nezaviněně) rozhodně vybočuji. Pánové se jmenují Nezbeda, Habenicht a Skoupý. A zůstávám pro ně Voříškem

1 0
možnosti

J12a83n 53M24a71r78e30k

27. 4. 2023 21:32

Když jsem byl na vojně ...(Motostřelecké lázně Bor u Tachova) sloužil tam se mnou jeden hoch Mad'ar. Mněl zvláštní jméno. Napsal jsem o tom do tohoto blogoviště a dostal jsem notného zaracha. Bylo to zajíavé....dostat zaracha pro to, že tam uvádíte jméno svého spolubojovníka.

1 0
možnosti

"Motostřelecké lázně Bor u Tachova" Taky jsem měl tu čest.

1 0
možnosti
Foto

Keď išla na Sk Šeherezáda, tak krstné mená tohto rangu fičali. No a priezviská, čo už, však sa to dá zmeniť.Super zaujímavý blog

1 0
možnosti

je pravdou, že já jsem měl svým příjmení trochu potíže. Pokud jsem jim to diktoval, muselo se vždycky zdůraznit, že mám po B tvrdé y. Protože mně se snažili dát tam vždy měkké i. Prý proto, že nejsem ve vyjmenovaných slovech. Pokud to psali laici, ještě jsem to bral, ale na úřadech to byla vždycky fraška

1 0
možnosti

I96v73a58n15a 25L88a39n44c29e

24. 4. 2023 12:24

S příjmením jsem konečně spokojená, líbí se mi ta krátkost. Proto jsem si při poslední svatbě manželovo příjemní nevzala, jmenuje se totiž: Desetdomů (v aj. samozrejme, je to opet dlouhe prijmeni).

1 0
možnosti
Foto

Ivano, máte opravdu pěkné příjmeníR^:-)

3 0
možnosti
Foto

Dcera ředitele Agrostavu (za socíku) se jmenovala Diamantína Kartágová.

1 0
možnosti
Foto

Vím o člověku s příjmením Jáně, tak to příjmení má i nějaký sportovec, přesto je to nezvyklé jméno. Na základce stálo za to, když nám třídní učitelka oznámila, že na matematiku budeme mít novou učitelku, která se jmenuje Šabršulová..třída zahučela údivem.

1 0
možnosti
Foto

V našem městě se také vyskytuje příjmení Šabršula:-)

0 0
možnosti

Kdo zna anglictinu, tak i vyslovnost v teto reci muze zpusobit nechtenou nevoli z ceskeho prijmeni. To se stalo memu priteli po prichodu do Kanady. Jeho prijmeni v cestne bylo pan Picha. Nic zvlastniho, az na ten preklad. Pan Pic...!!

1 0
možnosti

Lidé s příjmením Fuka a hlavně Fuková se běžně po přistěhování do anglofonních zemí přejmenovávají. A takový Macháně se po přestěhování může stát Irem jménem MacHane

Na strašlivý osud možná statisíců amerických Číňanů s příjmením Wang to ovšem nemá

0 0
možnosti

No v dětství jsem byl hezky vykrmenej a na patře jsme bydleli (zprava doleva) Malý Tlustý Sláma :-P – mimochodem soused Malý byl opravdu nevelkého vzrůstu a tátovi se poprvé představil slovy "Dvakrát Malý Karel" :-) ...

4 0
možnosti
  • Počet článků 283
  • Celková karma 27,60
  • Průměrná čtenost 1546x
Glosátor dění kolem nás, který se pokouší hledat perličky na dně, i když tuší, že tam najde /většinou/ něco zcela jiného. Někdy se však zadaří.

Seznam rubrik