Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

:) Život je někdy velký mág a čarodějka Láska bývá prchavá stejně jako Štěstí.

Početla jsem si, díky.

1 0
možnosti

Moje velmi slušná maminka by na toto drama řekla - láska je s...i.ň.a.V;-)

1 0
možnosti

Doufám, že jste si tu povídku vymyslel.

2 0
možnosti
Foto

Povídku jsem si vymyslel, ale trochu autobiografie v ní samozřejmě je.

0 0
možnosti
Foto

Nespočet křižovatek na cestě životem. Kdy, a zda vůbec bylo možno, či, snad vhodné odbočit, to už stejně nelze zpětně vrátit. Ani tím ohlédnutím se;-)

1 0
možnosti
Foto

Před každým stojí vždy několik verzí. Týká se to každého z nás.

1 0
možnosti
Foto

Souhlas.Už je pozdě. Zítra si váš blog přečtu a už se těším.

1 0
možnosti

Skoro mi naskočila husí kůže... Také jsem kdysi toužebně čekala na dopis a dočkala se prázdné obálky. Je to zvláštní, jak nějaká hloupá banalita dokáže přesměrovat naše životy.

R^

1 0
možnosti
Foto

tyhle věci i mě vždycky dostanou.

1 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

To máte pravdu. Díky za přečtení.

0 0
možnosti
  • Počet článků 284
  • Celková karma 25,27
  • Průměrná čtenost 1541x
Glosátor dění kolem nás, který se pokouší hledat perličky na dně, i když tuší, že tam najde /většinou/ něco zcela jiného. Někdy se však zadaří.

Seznam rubrik