Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vypadá to že na Vánoce dopadne všechno dobře. Není to pravda. V sobotu odpoledne jsem píchl. Všechny servisy v Unhošti už měly zavřeno. Než jsem sundal kolo, abych měl vše připraveno na pondělí (zimní gumy mám 17 palců a letní včetně rezervy 19 palců) jsem nastydl. V pondělí ráno mi v servisu řekli, že pán co lepí gumy, bude až v úterý. Začínám mít o Vánocích vážné pochyby a jsem nachcípaný jako pes.

Vašek

1 1
možnosti
Foto

Promiň, Vašku, mínus omylem

0 0
možnosti
  • Počet článků 286
  • Celková karma 22,96
  • Průměrná čtenost 1530x
Glosátor dění kolem nás, který se pokouší hledat perličky na dně, i když tuší, že tam najde /většinou/ něco zcela jiného. Někdy se však zadaří.

Seznam rubrik