Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Viděl jsem pouze několik dílů tohoto pořadu a to už před delším časem. Od té doby jsem pouze tu a tam zahlédl nějaké upoutávky. Zdá se mi, že v pořadu přitvrzují a vybírají tam stále větší exoty. Dnes bych se už na to už nemohl dívat. Divím se párům, které se do pořadu hlásí. Snad za to dostávají 50.000 Kč. Stojí ale ty peníze za tu ostudu před celou republikou?

3 0
možnosti
Foto

Teď už odměna činí sto tisíc:-) Já bych do toho nešel ani zadarmo

0 0
možnosti
Foto

Uděluje se zde na blogu "zasloužená vtipná karma". Jinému autorovi za jiné texty. Já ji uděluji Vám. Vaše postřehy jsou zábavné a naprosto výstižné. Skvělý článek!

3 0
možnosti
Foto

Z vašeho ocenění mám velkou radost:-):-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 283
  • Celková karma 27,60
  • Průměrná čtenost 1546x
Glosátor dění kolem nás, který se pokouší hledat perličky na dně, i když tuší, že tam najde /většinou/ něco zcela jiného. Někdy se však zadaří.

Seznam rubrik