Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No teeeda... neviděla jsem, ale vzbudil jste ve mně značnou zvědavost;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

;-D;-DTo my profesionální marketéři umíme

0 0
možnosti
IK

Souhlas.

Připomínám jenom, že oříšky nebyly oříšky, ale žaludy.

A ještě ten slovník: královna přivítá synka u snídaně "ahoj", Popelka naopak slovníkem moderních životních koučů školá prince "ta a tvůj kůň jste tým"...

6 0
možnosti
Foto

:-)R^Mohl jsem článek nazvat Tři žaludy pro Popelku

4 0
možnosti
Foto

Potvrzuji, tyhle momenty byly příšerné. A nebyly to oříšky, já viděla žaludy.R^

5 0
možnosti
Foto

Já taky viděl žaludy, ale raději jsem zůstal u lískových oříšků:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 283
  • Celková karma 27,60
  • Průměrná čtenost 1546x
Glosátor dění kolem nás, který se pokouší hledat perličky na dně, i když tuší, že tam najde /většinou/ něco zcela jiného. Někdy se však zadaří.

Seznam rubrik