Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vážený pane autore, pojem ,,pražská kavárna" je synonymem stavu duše a výše intelektu. Tedy něčeho, proti čemuž se narcistní a patologický egoista Miloš Zeman tak urputně vymezoval. Nesnesl totiž jiný názor než svůj vlastní. Proto své kritiky zarámoval do pomyslných diskusních kroužků a fantazie jej dovedla do kaváren s lidmi a výrazem tváře výše zmíněného. Pan prezident se totiž kavárnám v minulosti nevyhýbal.:-)

9 1
možnosti
Foto

R^Ano. Jediné, čemu se určitě vyhýbal, byly tělocvičny..si myslím:-)

3 0
možnosti
Foto

Jste tam, ani o tom nevíte ;-)

5 0
možnosti
Foto

Dovedu si představit, že tam jsem a ani o tom nevím:-):-)

2 0
možnosti
Foto

R^R^ Já v pražské také ještě ne. Ale třeba včera v takové venkovské, a bylo to super. Vynikající dorty přímo tam vyráběné, porce jen za 65! Ale snad ještě více miluji poctivé hospody s poctivými staletými stoly, s domácí kuchyní, s hlučnými štamgasty a když některý přijde s heligonkou anebo přijde několik kytar, je to úplně boží. Viléme, to, že se v hospodách už nekouří a my nekuřáci si je konečně můžeme užívat, je fantastické, žejo!?

3 0
možnosti
Foto

Naprosto souhlasím, Jarmilo. Konec kouření v hospodách, které připomínaly udírny, jsem uvítal. Teď je to o hodně lepší:-)

2 0
možnosti
Foto

Já ano. Byl jsem v několika pražských kavárnách a bylo to super.

3 0
možnosti
Foto

to věřím, Martine. Já jsem také v Praze navštívil několik kvalitních kaváren, ale "pražskou kavárnu" jsem zatím nenašel.:-)

1 0
možnosti
Foto

Do pražské kavárny chodí jen lepšolidi. Takže nelitujte.

8 2
možnosti
Foto

také toho nelituji:-)

0 0
možnosti
JL

V povestne prazske kavarne jsem nebyl nikdy, ale dobre vychlazene' skopek "U Kunca" bych si dal!

2 0
možnosti
Foto

No, Kunca bych vám nedoporučoval. Tam se domlouvají "elpíčka" /loupežná přepadení/.

0 0
možnosti
LP

Já v pražské kavárně sedávám celkem pravidelně. Obvykle mě tam můžete spatřit, jak si listuji v literárních novinách. Aktuálně pak rediguji nové vydání Odyssea od Jamese Joyce a sepisuji k němu i brilantní analýzy.R^

2 0
možnosti
LH

A vědecké semináře kde vám jeden z kandidátů na prezidenta vysvětluje jak správně myslet ještě nemáte.....tak to je špatně...;-D

0 0
možnosti
TG

:-)Byl jsem tam! Sice to bylo před rokem 89, ale pražská kavárna Slavie byla i tehdy pověstná. ;-)

4 0
možnosti
Foto

To máš pravdu. Proto jsem ze zvědavosti tu kavárnu navštívil:-):-)

1 0
možnosti
JK

Pojem Pražská kavárna vymyslel prezident Miloš Zeman zvaný Hradní lihovar.

9 0
možnosti
LS

Zemanovo neblahé dědictví.

7 0
možnosti
  • Počet článků 284
  • Celková karma 25,67
  • Průměrná čtenost 1541x
Glosátor dění kolem nás, který se pokouší hledat perličky na dně, i když tuší, že tam najde /většinou/ něco zcela jiného. Někdy se však zadaří.

Seznam rubrik