Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Viléme, já když něco montuji, tak zásadně bez návodu. Je to rychlejší a ještě mi vždy zbyde spoustu náhradních dílů. ;-)

3 0
možnosti
Foto

já sice s návodem ale taky mi zbylo dost montážního materiálu:-)

1 0
možnosti
RJ

;-D Montážní návody jsou pro zbabělce...

6 0
možnosti
Foto

;-D, ale jeden Murphyho zákon říká, že "selžou-li všechny pokusy o uvedení přístroje do chodu, je na čase si přečíst návod.":-)

2 0
možnosti
Foto

Před několika lety si mamka koupila 3 skříně až po strop. Manuálně zručný jsem hodně, ovšem smontovat ony skříně s takovým počtem šroubků (mimochodem, bylo jich tolik, že jsem uvažoval o vlastním železářství) mi dalo jasně najevo, jaký jsem břídil. Povedlo se, ale zůstala mi jedna boční deska. Nikde nechyběla. Už několik let je mi líto chudáka, který koupil stejné skříně a onu desku tam neměl.

8 0
možnosti
Foto

ten chudák jsem byl já!! Díky za návštěvu:-):-)

1 0
možnosti
Foto

J74o97s31e37f 83B75á33r40t58a

3. 12. 2022 19:41

Koupíte si výrobek X a návod je pro výrobkyX,Y,Z.... Třeba k novému autu dostanete příručku v jen v PDF formátu a ta příručka je pro všechny typy příslušné značky, benzín, nafta, ale i elektromobil. Proč?

2 0
možnosti
PD

Protože to šetří naklady, je levnější jedná příručka než 10 různých a ještě kontrolovat, aby byly správné prirazeny

0 0
možnosti
Foto

R^Vítejte v klubu amatérských montérů;-D

3 0
možnosti
Foto

Tak to můžeme vytvořit dvojici. Kdo bude Pat a kdo Mat? Mně je to jedno:-):-)

2 0
možnosti
Foto

A domek stákle stojí?

2 0
možnosti
LS

Já hledám návody na YouTube.

Kouknete na video a je jasno.

2 0
možnosti
Foto

No, jo, ale ty videa trvají jen několik minut a je hotovo:-):-)

2 0
možnosti

Jestli to byla ta plechová zelená zahradní chatka, tak s tou jsem si taky vyhrál.:-)

3 0
možnosti
Foto

Tu zelenou jsem měl také v užším výběru....:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Moja dcéra si počas štúdia na gymnáziu privyrábala ako copywriter a robila aj takéto návody na použitie, na to sa na dohodu najímajú ľudia, dokonca jej raz prišla zakázka, aby robila návod na použitie bleskozvodu ale to odmietla ;-D

4 0
možnosti
Foto

Ale to měla vzít, Janka. To, když napíše špatně, tak to nikdo nepřijde reklamovat.;-);-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 285
  • Celková karma 23,70
  • Průměrná čtenost 1535x
Glosátor dění kolem nás, který se pokouší hledat perličky na dně, i když tuší, že tam najde /většinou/ něco zcela jiného. Někdy se však zadaří.

Seznam rubrik