Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P20e11t67r 59B29u81r88i57a10n

17. 5. 2020 10:24

R^ kdesi jsem slyšel, nevím co je na tom pravdy, že ve středověku mladí šlechtici skládali zkoušku z dospělosti v disciplínách: ovládání koně, zbraně a hry v šachy. Ty je učily taktice, trpělivosti a pochopení spletitých situací.

3 0
možnosti
Foto

Také jsem to četl.Podobná výchova byla poskytována i důstojnickým kadetům.

2 0
možnosti
Foto

Umíte napsat skvělou povídku, čte se to báječně, s napětím a skvělou pointou. R^

4 0
možnosti
Foto

Vaše slova mě velmi potěšila. p.s. Chybí mi vaše povídky, které jsem si vždy rád četl.

2 0
možnosti
Foto

„Ďábelsky“ krásné ke krásnému nedělnímu ránuR^, jako posledně...jedním dechem;-). Mějte pěkný den.

4 0
možnosti
Foto

To mě těší a dává chuť k dalšímu psaní.

2 0
možnosti

R^R^V Moc hezké. Přečetl jsem to jedním dechem:-). Šachy vůbec neumím, já bych si vybral kliky :-).

3 0
možnosti
Foto

Já vadí nevadí:-). Děkuji za přečtení.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS