Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

K vašemu příspěvku jsem se dostal "náhodou", i když na náhody nevěřím. Nicméně občas sem na blog iDnes zajdu. Spíš se juknout na žebříček nejčtenějších příspěvků než abych sám něco napsal. Ale k věci. Helenka jsem mi líbila chvíli jako puberťákovi, ale nic netrvá věčně ani láska k jedné slečně, protože jsem se zamiloval do Milušky Voborníkové. Její nohy byly v té době luxusní ... No a pak jsem se zamiloval do Marušky Rottrové a tu mám rád dodnes... A s Vondráčkovou to mám jako s Gottem. Nikdy nebyli můj "cup of tea"

1 0
možnosti
BH

Národní poklad by se měl zakopat aby se zachoval pro další generace.

0 0
možnosti
JH

J85a56n 24H33u74r54k90a

4. 12. 2019 0:26

...jste v pořadí největší odškodné bude za Uhry s těma opravdu ale opravdu nic neměla ...dále polemizovat o důstojnosti osobního projevu...dále...;-D

0 0
možnosti
Foto

Stáří je někdy hodně kruté...

1 0
možnosti
OP

Velmi ohleduplně napsaný příspěvek k dramatům, které musí zažívat H.V. Škoda, že se nejmenuje např. Helena Vondráčková Novotná, to by byla HVN

1 0
možnosti

Přijde mi to trochu smutné, že HV si přes soud musí dokazovat, že neni za zenitem. Jestli ji je to vůbec zapotřebí se takto shazovat.

4 0
možnosti
ČP

50 tisíc je určitě za zenitem. Před deseti roky by se soudila alespoň o půl milionu. Tím se sama degradovala na zpěvačku vesnického formátu.

20 0
možnosti
JK

R^;-D Také mne těch 50 tisíc zarazilo.

1 0
možnosti
MK

Tak třeba jsou ty soudní tahanice poslední možností, které paní Vondráčkové zajistí pozornost médií. Pěvecky už to asi lepší nebude, pokud to někdy bylo dobré. Její tvorbu neznám, takže nemůžu soudit. Každopádně Michal-Vondráčková jsou přeborníky republiky v soudních tahanicích. Asi nikdo se nesoudí víc než tihle dva. Třeba jim to přináší nějaký pocit důležitosti. Ale nerozumím tomu.

11 0
možnosti
  • Počet článků 284
  • Celková karma 25,75
  • Průměrná čtenost 1541x
Glosátor dění kolem nás, který se pokouší hledat perličky na dně, i když tuší, že tam najde /většinou/ něco zcela jiného. Někdy se však zadaří.

Seznam rubrik