Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VM

V87l29a79d48a 96M71u43s79i36l

17. 4. 2019 16:38

....Seniorsky vek u chlapa vypaDA ASI takhle.Pozve si dvacitku na byt, ona neprijde a on jke rad..To uz jsou cervanky stari

3 0
možnosti
PK

..no jo , asi když už nemohu hrát fotbal za juniory;-D;-D;-D

0 0
možnosti
JH

Že jste definitivně seniorem, poznáte bezpečně podle stálé kapičky u nosu;-(

1 0
možnosti
VM

V61l28a25d40a 47M40u73s56i73l

17. 4. 2019 16:45

Toto je dost silne tvtzeni..Vzpomente si na pisen ona byla stihla jak kvet z lososu, porad nudli u nosu.R^

0 0
možnosti
Foto

Tam už jsem a vůbec to neřeším. Hlavně aby zdraví sloužilo, to ostatní již jsem si užila dost. Mládí, lásky, umění prodat co na mě bylo k vidění a optimismus, který mě neopouští ani teď, kdy naopak, to co je k vidění, musím šikovně zamaskovat.;-D

4 0
možnosti
PB

P62e32t74r 71B88u88r17i85a36n

17. 4. 2019 14:53

;-D ta otázky mě fakt pobavily. Karma.

3 0
možnosti
SB

Můj prastrýček Vilda (bratr mé babičky), který už je dvacet let na pravdě Boží, mi ještě jako dítěti školou povinnému říkal, že člověk pozná, že je starý, podle toho, že mu lidé začnou uvolňovat místo k sezení ve vlaku a v autobusu.

Jakožto člověk z vesnice nejezdil tramvajemi nebo metrem, ale já nyní 45 let po této jeho úvaze to na prahu šedesátky poznávám na vlastní kůže a nebožtíku Vilémovi dávám za pravdu.

Ano, to je nejzřetelnější poznávací znamení, že jste zestárnuli.

Vildo, posílám ti na Onen svět palec nahoru za tvou moudrost!

R^

2 0
možnosti
VM

Když při odchodu z muzea spustíte alarm ;-D

11 0
možnosti
Foto

na umělé kyčle a kolena jsem zapomnělR^

1 0
možnosti
AN

Ač senior nějak mě to míjí. Asi to bude tím, že si na tom zakládám,třeba... Nebo už to nerozpoznám :-)

2 0
možnosti
AN

Dobrej je ten alarm v muzeu :-)

0 0
možnosti
Foto

;-DR^ Ale já do té kategorie nikdy patřit nebudu. A víte proč? Protože se mi hrubě nelíbí označení "senior". Budu nebo dokonce již jsem pouze dříve narozená, starší člověk, žena v nejlepších letech a tak podobně. Důchodkyně, důchodce? To se mi také nelíbí. Navíc ne každý starý člověk důchod pobírá, nemá nárok. Mějte se fajn.

1 0
možnosti
JN

Když potkám na chodbě mladší kolegyni, ona mě pozdraví jako první.

4 0
možnosti
Foto

Další vhodná otázka do dotazníku:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 283
  • Celková karma 27,60
  • Průměrná čtenost 1546x
Glosátor dění kolem nás, který se pokouší hledat perličky na dně, i když tuší, že tam najde /většinou/ něco zcela jiného. Někdy se však zadaří.

Seznam rubrik