Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I27v24o 97Ž56á46č49e61k

30. 12. 2018 10:38

Jojo. Já jsem pecivál, který nejraději sedí doma. A k nedávným 60. narozeninám jsem od kolegů dostal poukaz na týdenní pobyt v lázních. Budu tam muset jet, oni to bedlivě sledují. Snažím se na to pozitivně naladit, ale zatím se mi moc nedaří.

0 0
možnosti
Foto

Pobyt v lázních se vám určitě bude líbit. Pěkný den:-)

0 0
možnosti

Uf, málem jsem se lekl, že ten váš bratranec je náruživý úplně v jiném směru, než jste to uvedl na pravou míru.:-) S tím adrenalinovým zážitkem se vám to obzvlášť povedlo. Úplně tu trapnost situace vidím.:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Dobrý, pobavil jste. Karma. R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji pane Tomáši:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS