LM

Velmi pěkné, čtivé, hltala jsem jedním douškem, skoro nedýchala. Opravdu, pěkné👍

Foto

Řešíme mraky nesmyslných hloupostí a pak nám uniká to důležité. Moc dobré, Vildo

Foto

Jardo, díky za reakci, která mě potěšila

Trouba, kdyby dodržoval rituály, mohl mít v šest bezpochyby kvalitní gulášek se včerejším chlebem.

Foto

Viléme, kdybys nerozuměl cyklistice a ženám (i když těm vlastně žádných chlap nerozumí) nemohl bys, to tak dobře napsat. Byl to emocionální sjezd.

Foto

Děkuji ti, Davide Slovy Vančury bych řekl, že jako cyklista a znalec žen jsem toliko prostřední a pěknou neděli ti přeji.

ZR

Děkuju za napínavé čtení s originálním závěrem, super :-)

Foto

Děkuji, Zuzano, za nahlédnutí a reakci, která mě velmi potěšila

MP

Moc hezké, Viléme. Velmi se mi líbil i krásný popis brněnského panoramatu. Starobrněnský klášter - hned jsem si vybalil mladičkého Leoše Janáčka, mého velkého oblíbence . Ale bikery opravdu nemám rád.

Foto

Děkuji ti, Miroslave. Tvá slova mě vždy potěší a povzbudí

Foto

Moc silné. Pripomenulo mi to nehodu bývalého mladého kolegu a otca troch detí, ktorý bol skúsený biker, ale po ťažkom a rýchlom teréne nezvládol riadenie.A jeho rodina dostala takú správu ako pani v tvojej poviedke.

Foto

Reagoval jsem na tebe u Vaška. Včera jsem se vrátil z hor a asi se ještě vyrovnávám se změnou nadmořské výšky

  • Počet článků 283
  • Celková karma 26,94
  • Průměrná čtenost 1546x
Glosátor dění kolem nás, který se pokouší hledat perličky na dně, i když tuší, že tam najde /většinou/ něco zcela jiného. Někdy se však zadaří.

Seznam rubrik