Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Skvělé, Dvořák mi začal být sympatický po dvou odstavcích, také mám alergii na tyhle infantilnosti. Bankéřky mi bylo trochu líto, ale vybrala si tuhle hloupou a bezcharakterní práci sama. Karma, karma, Vildo

2 0
možnosti
Foto

Děkuji ti Jardo za příznivou reakci To po ránu potěší

1 0
možnosti
IL

I77v47a44n24a 96L55a17n44c78e

16. 2. 2024 12:29

Já mám podpis stále stejný, pokud mi dáte do ruky tužku, ale jakmile se mám prstem podepsat na nějaký tablet, tak to je hrůza. Ale vždycky to uznají

2 0
možnosti
Foto

Člověk nikdy neví, zda uznají nebo neuznají. Díky za reakci

0 0
možnosti
SD

Vida, a když chtěl kamarád v bance jako podpisový vzor použít svou celoživotní přezdívku hůlkovým písmem, nechtěli mu to povolit Přitom je to mnohem bezpečnější a hlavně spolehlivější než klasický podpis - dnes se rukou podepisujeme jen zřídka a málokdo má podpis "vypsaný" tak dokonale, aby ho uměl vždy zreplikovat.

2 0
možnosti
Foto

Ono to jde, ale jen jako návdavek k podpisu. Díky za reakci

1 0
možnosti
Foto

My máme s mým bankéřem o sobě vzájemně naprosto jasno. Byla jsem tam zhruba před 10 dny, kdy jsem měla podepsat jeden dokument. Můj podpisový vzor mi ukázal diskrétním natočením monitoru svého počítače, tak abych na něj viděla, ještě před tím než jsem zahájila proces podepisování.

A před pár lety jsem velmi pobavila IT pracovníka, který měl na starosti přihlašování do systému na VŠ, když jsem zapomněla svoje heslo do systému a chtěla jsem ho změnit na dálku. "A jakou jste si tam nastavila bezpečnostní otázku pro tyto situace?" zeptal se mě. "Kdo si každé ráno vyčítá, že si mě nevzal za ženu?" pípla jsem já, a on se chvíli doslova řehtal než se mě zeptal: "A kdo to tedy je?"

3 0
možnosti
Foto

Je to, paní Ivo, začarovaný kruh. Klíč k zapomenutému heslu je otázka, která je však také zapomenutá

1 0
možnosti

Já jsem nedávno strávil (u jinak sympatické) bankéřky spoustu času při vypořádání výnosu ze spořícího účtu. Nedařilo se, i když jsme celou transakci dvakrát zopakovali. Pak volala do centrály, kde ji poradili nějakou fintu, ale ani napotřetí se úspěch nedostavil. Nakonec to konzultovala s šéfkou a vyšlo najevo, že pes je zakopán v tom, že neabsolvovala nějaké povinné školení a tím pádem jí systém zablokoval možnost uzavírat tento typ smluv. Ale jak říkám, byla sympatická, tak mi to ani nevadilo.

2 0
možnosti
Foto

Moc děkuji, Milane, za reakci. Také jsem onehdy měl podobně příjemný zážitek s pohlednou osobní bankéřkou. Snažil jsem se, seč mohl, abych nebyl křupan, takže vše ok

1 0
možnosti
MB

Já jsem vděčná za všechno, co můžu vyřídit on-line. Jsem dysgrafik, celý život falšuju svůj vlastní podpis. Teď už mám nacvičenou jistou muří nohu, tak to jde, ale v době, kdy jsem se snažila psát srozumitelně, se mi stávalo, že jsem ve stresu zapomněla písmenko Naposledy jsem v bance podepsala papír a sama jsem se divila, co jsem to vyrobila za šneka. Ani B nebylo k poznání. Naštěstí mi můj osobní bankéř podal i ten druhý papír s "Podepište mi tenhle, tamten Vám nechám, nepovedl se mi tam podpis."

2 0
možnosti
Foto

Někdy se zdá, že podpisový vzor je spíše podpisový vzdor

1 0
možnosti
IB

Pobavilo, posílám karmu, zdravím a přeji hezký víkend.

3 0
možnosti
Foto

Děkuji, taky ti přeji parádní vikend

0 0
možnosti
Foto

Viléme, to je přesně povídka dle mého gusta - HUSTÁ. Já šel kdysi v létě přes sídliště domů a z našeho otevřeného okna ve druhém patře se linula hudba Tři sester (z mého CD) s volume vytočeným na maximum doprava. Pouštěla si je máma, že prý chtěla vědět, co mládež poslouchá.

2 0
možnosti
Foto

Tak trochu jsem to předpokládal, ostatně život je HUSTÝ, bohudík. Díky, Davide.

1 0
možnosti
Foto

hesla, piny, podpisový vzory....moji osobní nepřátelé

3 0
možnosti
Foto

I u mě, už jsem to konstatoval u Janky

1 0
možnosti
Foto

Já svojí investiční bankéřku v životě neviděl, všechno domlouváme přes telefon a počítač. Po telefonu je to hrozně milá ženská. S těmi svými artritickými prstíčky bych se podle podpisového vzoru stejně nepodepsal. Chlap byl nakonec docela férový.

Vašek

2 0
možnosti
Foto

Zdravím tě, Vašku. Díky.

0 0
možnosti
  • Počet článků 283
  • Celková karma 26,94
  • Průměrná čtenost 1546x
Glosátor dění kolem nás, který se pokouší hledat perličky na dně, i když tuší, že tam najde /většinou/ něco zcela jiného. Někdy se však zadaří.

Seznam rubrik