Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nostalgicky smutnobôľne i zvolený záver s čakaním na videorozhodcu je super

1 0
možnosti
Foto

Moc děkuji, Janka

1 0
možnosti
ZV

Krásně napsané. Vyznívá z toho příběhu nostalgická bolest až mrazí. Škoda že nejdou dát dvě karmy. Jednu ode mě máte.

1 0
možnosti
Foto

Udělal jste mi opravdu velikou radost. Díky

1 0
možnosti
Foto

Viléme, smekám. Zažil jsem jak tu gastroskopii, tak podobné milostné odhalení po 20 letech, ale ve finále jsem byl já ten šokovaný.

2 0
možnosti
Foto

Díky Davide Kvůli tomu "finále" jsem zvolil vyprávění v třetí osobě, jinak bych to nedal

1 0
možnosti
Foto

Jsou rány, které zahladí čas a jsou rány, které se nikdy úplně nezahojí a v hloubce jsou stále otevřené. Berou kus života i štěstí, navždy. Opět se to četlo výborně, umíš prostě zaujmout. Z textu čiší melancholie, smutek a skrytá bolest. Často po přečtení Tvých textů přemýšlím, jaké by bylo správné řešení. Dotahuji vždy vše v těchto otázkách dokonce. Ty máš konec vyprávění opět částečně otevřený. Protože jen dotažením do konce se nachází možnost zahojení, či něčeho lepšího :-). Pochopitelně karma, Vildo.

4 0
možnosti
Foto

Jardo, děkuji ti za tvou reakci a za kladnou odezvu Pokud jde o to dotažení příběhu /trochu teď žertuji/ jsem to zbaběle nechal na onoho pomyslného videorozhodčího.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS