Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moje momentální karma je 37,28, tak to je asi cajk.

1 0
možnosti
Foto

To je v pořádku, Zuzano...ale za měsíc na kontrolu

0 0
možnosti
JP

Jízda na karmagonu je vždycky ošidná, Viléme. Spolehlivá cesta k superantikontramultikarmě a čtenosti je sloučit několik ingrediencí: napsat o politice, nejlépe konkrétním politikovi, navíc na téma, které zrovna frčí jako první a ne jako desátý bloger (takové téma se mění, někdy to jsou přijímačky na SŠ, jindy vládní balíček), okořenit to pěknými urážkami od plic a sžíravým, ale hlavně jednoznačným postojem bez váhavých příměsí, opentlit drastickým titulkem (důležité) a už v perexu dát ránu na solar. Já si spolehlivě srážím karmu jak vysokou teplotu ibalginem nějaké hlubší úvahy nebo recenzí knihy o tanci. Dokonce u mě absolutně platí, že čím pracnější článek, poctivě odzdrojovaný a několik týdnů psaný kvůli přípravě podkladů, je spolehlivým propadákem. A udržuji karmu v rozumných mezích svým rozkročením nad bouřlivými vodami hlavních nesmiřitelných táborů. A nakopnout zároveň Babiše i Fialu, Putina i Bidena, Zemana i Pavla, coviďáky i chřipečkáře, Dozimetr i Čapí hnízdo, to se samozřejmě neodpouští a vyvolává nevoli v obou táborech. Takže o karmickou horečku strach nemám, topím i chladím zároveň.

3 0
možnosti
Foto

Přesně tak! Já většinou dostal karmovou vysokou teplotu kvůli článkům, u nichž jsem dlouho váhal, zdali je vůbec zveřejním. A ejhle!

1 0
možnosti
MP

Současně jsi podal také výborný popis typologie blogerů, Viléme. Já té karmě moc nerozumím, ale teď jsem zjistil že ji mám stejnou, jako Ty. Co to tedy znamená? Tuhle hodnotu jsi totiž vynechal

2 0
možnosti
Foto

Miroslave, naše hodnoty jsou v rámci normálu. Něco jako tk. 120/80

1 0
možnosti
Foto

Cokoli, co je vysoko, jednou spadne a může to mít destruktivní účinek.

2 0
možnosti
TG

Karma je v každém případě nebezpečná, ať už ji máte nízko při zemi nebo instalovanou vysoko pod stropem Doporučuji přejít na bojler.

4 0
možnosti
Foto

To máš, Tomáši, pravdu. /Teď jsem si uvědomil tu písmenkovou hříčku, která byla nechtěná, ale je mi ji líto mazat. /

1 0
možnosti
MV

Ní...tak jsem na ni pod Vaším blogem kliknul. Výborný. Fajn den přeju

1 0
možnosti
Foto

Děkuji moc Marku

0 0
možnosti
Foto

Viléme, holky říkaly, že nahoru stoupá rychle a po určitém čase pomalu klesá. Ale co je to karma, nemají tušení. Možná měly na mysli vozy a já ....

4 0
možnosti
Foto

A proč by vlastně to, o čem holky říkají, že nahoru stoupá rychle a po určitém čase pomalu klesá, nemohly klidně říkat karma? Jinak tě zdravím, Davide.

2 0
možnosti
Foto

Veľmi ma to pobavilo, tak som Vám prihodila viacej tej karmy ale najozaj super humorné a satirické, tak ako to viete napísať iba Vy.

3 0
možnosti
Foto

Jejda, ještě že mě se ta výška netýká, mohla by mě pohltit pýcha!

4 0
možnosti
Foto

Já jsem tedy v podstatě mrtvá.

Průměrná karma nyní 0,00.

Zdravím ze záhrobí.

A karmu vám dal můj duch.

6 0
možnosti
Foto

J59a46n 41A79n38d50r80l54e

16. 5. 2023 17:17

mas psat blogy a ne se porad rozptylovat... :-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 283
  • Celková karma 27,59
  • Průměrná čtenost 1546x
Glosátor dění kolem nás, který se pokouší hledat perličky na dně, i když tuší, že tam najde /většinou/ něco zcela jiného. Někdy se však zadaří.

Seznam rubrik