Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

opět krása, vzácný pane Ravku, nejen velmi vtipná, ale současně pro mě důkaz, že Vy jste silný člověk. Já nad nutnými reklamací kapituluji úpadkem do nečinnosti.

1 0
možnosti
Foto

...nad nutnými reklamacemi... Tady mě k opravě donutil zrychlený robot opravář mého psaní, ten o sobě nepochybuje, já se (za něj i za sebe) omlouvám a stydím.

1 0
možnosti
Foto

Vychutnala som si Vaše rozprávanie, tak ako vždycky

1 0
možnosti
MP

Perfektní, Viléme. Tvůj boj na poště mi docela připomněl mou dávnou snahu přihlásit se k trvalému pobytu u své tety. Když jsem se potřetí spletl při vyplňování příslušného formuláře, o čtvrtý exemplář jsem se už styděl požádat a dostavil jsem se teprve za pár dní, když tam byla jiná úřednice (a já jsem si v mezičase vyplňování doma nacvičil) .

2 0
možnosti
Foto

Se mnou je to, Miroslave, tak, že bych radši riskl zůstat u tety "na černo". Jinak díky

1 0
možnosti

Dokážu si představit vaše pocity, když u vás už za dva dny zazvonil pošťák a místo vyřízené reklamace se vám do rukou dostal tentýž balík, který jste před dvěma dny odeslal.

1 0
možnosti
Foto

..ale aspoň je, Milane, o čem psát

1 0
možnosti
JP

Balík jsem poštou neposílal dobrých třicet let. Jak vidím, Viléme, o moc jsem přišel. Stačí mi vánoce a balení dárků. Pod stromečkem jsou dárky od mě hned poznat, vedle úhledně zařezávajících dokonalých výtvorů tam leží vždy několik mrzáků s natrženým zmačkaným papírem, oblepených izolepou, aby to vůbec nějak drželo pohromadě. Má dílka. Měkké dárky jako třeba svetry jsou mou noční můrou.

2 0
možnosti
Foto

Josefe, s mými vánočními dárky je to úplně to samé. Asi bychom mohli mezi sebou soutěžit o nejškareději zabalený vánoční dárek

1 0
možnosti
TG

Viléme, moc jsem se pobavil! Ale nebylo to škodolibostí, ale skvělou humornou formou, jakou jsi to podal....

2 0
možnosti
Foto

Díky, Tomáši, moc jsi mě potěšil

0 0
možnosti
Foto

Viléme, náramně jsem se pobavila, než jsem přečetla poslední odstavec. Takové otevřené konce teda pěkně naštvou. ale musím tě uklidnit, nejsi sám, kdo si poslal balík domů. Můj bartranec z Valašska si k sobě poslal telegram, že přijede. Pak se hrozně rozčiloval před bytem mé sestry v Chomutově, že nečekala na nádraží

3 0
možnosti
Foto

Díky, Jitko. Pokud jde o tvého bratrance, tak jsem se pobavil...i když poslat sobě telegram, že přijedu vlastně má co do sebe jako upomínka, pokud bych byl zapomnětlivý

1 0
možnosti
Foto

:)) Balík do ruky nikdy, doručí ho v dědině do první ruky, která se natáhne. Naštěstí mi takto "doručili" venkovní zboží, tak jsem ho po diskrétní inspekci zahrádek přes ploty našla.

Jinak jste Vypravěč roku!

1 0
možnosti
IL

I11v48a81n94a 33L62a98n61c87e

12. 5. 2023 23:13

Já jsem si to myslela, že se vám balík vrátí, protože pokud na poště pracují takoví experti, jako jsem já, tak bych vám ho také doručila zpátky a žádné šipky by mne nezmátly.

2 0
možnosti
Foto

Když se potkají Unikát /viz David níže v diskuzi/ a expertka, je o průšvih postaráno

1 0
možnosti
Foto

Já se tedy většinou u blogů nechechtám nahlas, ale u tohoto blogu, pane Viléme, a u Davidova nedávno - krásná výjimka, pánové!

5 0
možnosti
Foto

Tak to jsem rád, moc děkuji, Ivano. David je fakt výborný

1 0
možnosti
  • Počet článků 283
  • Celková karma 26,94
  • Průměrná čtenost 1546x
Glosátor dění kolem nás, který se pokouší hledat perličky na dně, i když tuší, že tam najde /většinou/ něco zcela jiného. Někdy se však zadaří.

Seznam rubrik