Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

;-D R^To je opravdu vyčerpávající příbalový leták, Viléme. Ještě by tam mohlo být, že přečtení může v ojedinělých případech končit smrtí, jak je v každém správném farmaceutickém letáku. Já jsem jako dítě měl rád Erbenovu pohádku (nevím jak se jmenovala, ani o čem byla), kde jakýsi chasník prchal před vědmou a zachytil se rukou za větev stromu a ta vědma zařídila, že se nemohl pustit. Tak on neváhal, vytáhl nůž a ruku si uřízl. To jsem jako kluk miloval, akorát jsem se divil, že radši neuřízl tu větev. Ovšem, Erben se narodil v Miletíně a to je jen pár kilometrů od místa mého dětství, takže jsem mu ty hrůzy odpustil :-).

5 0
možnosti
Foto

:-) Když jsem jako dítě už hodně zlobil, tak mě Polednice od Erbena vždy spolehlivě umravnila.

1 0
možnosti