Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak na té benzínce jsem si to živě představila!;-D;-D

R^Skvělý blog, i když ho čtu až na Tři krále:-)

1 0
možnosti

R^R^R^Vy jste veselí, Viléme a tak to má být (a nejen na Sylvestra). Jenom dvě poznámečky bych měl: vypadat jako Peter Falk není tak špatné, já Columba přímo miluju :-). A oblek od Bandiho mám také, ale multimilionář zrovna nejsem :-). Hezký víkend přeji.

2 0
možnosti
Foto

Já bych chtěl být jako Columbo,ale přitom vypadat jako Clooney :-)

1 0
možnosti
Foto

Díky moc, Tomáši:-):-)

0 0
možnosti

Možná můj nejděsivější pocit šíleného trapasu jsem zažil kdysi jako mladík-lektor na Prázdninové škole tance. Kolegové lektoři mě přemluvili, abych nové frekventanty (dospělé mladé lidi) v noci po příjezdu přivítal jako vodník, co vyleze z blízkého Hnačovského rybníka. Nalíčil mě profesionálně jeden lektor, mim z Divadla Na zábradlí, i zelený fráček přivezl. V noci pak přivedli nové “účastníky zájezdu” k vodě, z rákosí pustili strašidelnou hudbu a na ostrůvek v rybníku pak reflektor. Tam už jsem já půl hodiny přemýšlel, jak vylezu a všichni řeknou: Tuhle trapárnu si nechte pro dětičky do školky. No, musel jsem nakonec vylézt, brblal jsem, mrmlal, cákal na holky štětkou (záchodovou!). A kupodivu, všichni se smáli a vejskali. Úvodní ledy byly prolomeny. Od té doby, Viléme, vím: trapas je jen stav vlastní duše, který se dá potlačit, když to tam přes všechny obavy nekompromisně napereš. Ostatně světla ramp milují drzé a sebevědomé, jen ustrašené vypískají.

4 0
možnosti
Foto

:-):-)Josefe, dám na tebe. Tentokrát silvestrovský večírek pojmu velmi ofenzívně:-)

0 0
možnosti
Foto

Opět jste mě spolehlivě rozesmál, Viléme. Akorát jsem koukal na tu hlavu, za Oldřicha Nového by to chtělo asi hodně gelu. R^

2 0
možnosti
Foto

:-):-)Ani si nedovedu představit, jak bych s tím lesklým gelem vypadal. Nejspíše bych brzy všem účastníkům večírku řekl : "zavřete oči, odcházím".:-)

1 0
možnosti
Foto

Ste výborný rozprávač, Viléme, pripomínajú mi tie večierky scénku Janžurovej a Kopeckého , keď prišli k hostiteľom v pyžame a trapas vznikol, keď tam bolo celé vedenie podniku v gala oblečení. Šťastný nový rok želám.:-);-)

3 0
možnosti
Foto

Děkuji, Janka:-):-) Taky vám přeji šťastný nový rok:-)

1 0
možnosti
Foto

Umíte žít. 👍

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS