Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

Zvědav na remake (už to je pocta české kinematografii), norskou verzi jsem si konečně letos pustil. A za pár dní si promítl originál s Libuškou. Stejně jako tebe, Viléme, mě zaujal pozoruhodný silácký výkon Popelky při vytahování prince z propasti na laně, pokus o prdící humor na plese, knírek a další “milé” scénky. Ošklivá norská Popelka není, ale chci tu upozornit na jednu věc, které si málokdo asi všimnul. České Popelce Libušce bylo v době natáčení 20 let, kdežto norské Astrid S 25 let. Remake přišel, podle mého názoru, o jedno velké kouzlo i tím, že se Popelka během filmu promění z “písklete” v okouzlující ženu (a to jen účesem, líčením a kostýmem). Že si v norské verzi dávají muži hubany, princ opravdu nemá ani náhodou nordické rysy a Popelka je trochu jak barevný plakát feminismu, mi zas tolik nevadilo. Díky, Viléme, za článek a šťastný nový rok přeju.

1 0
možnosti
Foto

Josefe, díky za reakci a zároveň se omlouvám za svou vlastní opožděnou reakci/na diskuzi jsem se znovu koukl až dnes/. Taky tobě přeji šťastný nový rok:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Viděl jsem třetím okem na zádech, ale stačilo mi to jen slyšet. Některé dialogy (snad ne všechny, proboha) byly naprosto stejné jako u Třech oříšků. A norská Popelka nebyla žádná krasavice. Takže ani příště se neodvrátím od PC. R^

1 0
možnosti
MB

V reklamce jsem začínala. To byly časy! Moc jste mě pobavil. :D

1 0
možnosti
TG

T47o85m30á76š 61G86a89y88e71r

22. 12. 2022 14:20

R^Za vtipně napsanou recenzi a druhý R^ za včasné varování. Díky, Viléme!;-)

1 0
možnosti
Foto

Tomáši, ta pohádka by opravdu nebyla tvůj šálek čaje:-):-)..a díky i za ten prvníR^

1 0
možnosti

Jsem přesvědčen, že ten mocný výtrysk moči podkoního a flatulence dcery macechy umocnila norským divákům umělecký zážitek z tohoto nevšedního remaku.;-D

2 0
možnosti
JJ

J52i51ř74í 95J33i64r88u55š

21. 12. 2022 23:33

jsi na me s humorem prilis krecovity.

0 0
možnosti
ZR

Děkuji za vtipně a poutavě napsaný článek. Vzhledem k tomu, že jsem staromilec i věkem (69), tak nedělám experimenty se sledováním nových zpracování starších a úspěšných námětů, takže jsem norskou Popelku nesledoval.

Ale dovolím si otázku. Jako bývalý reklamní agent určitě víte, proč Japonci pro francouzský trh museli přejmenovat Mazdu MR2.

1 0
možnosti
Foto

Na položenou otázku odpovím, jak Andrej Babiš u školní tabule :...to nevím:-)

0 0
možnosti
Foto

Ano, i já viděla tu norskou verzi a raději zůstanu u českých. S prominutím, tahle severská je..., no taková zřejmě severská...nějak mne nechala chladnou stejně jako ty sněhové pláně. ;-D

R^ Díky za pobavení.:-):-)

2 0
možnosti
Foto

Pavlo, souhlasím s vámi, že norská severská krajina je nádherná, ale chladná. Jinak díky /rád vás tu vidím/:-):-)

0 0
možnosti
MP

R^Díky za informace, Viléme. Já jsem to - nemaje televizi - neviděl. Nějaké fotografie ale ano. Popelka se mi líbí, neb je blond a žena, nikoli dítě. Princ bude asi nějaký nový Nor, ale to je také OK :-).

1 0
možnosti
Foto

Děkuji ti, Miroslave, za nahlédnutí. Vím, že nemáš televizi. Alespoň ušetříš čas na něco mnohem smysluplnějšího:-)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS