Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Těžím z poznatků pana Buriana a Ježka, souhlas. Jsem chalupář, relativně zručný. Nu, před Návody hlavně - větších skříňkových sestav jsem bezradný. I vzdělání je mi k ničemu! Zase jsem objevil výhodu. Erotizovat je třeba. Když ženu bolí hlava? Jdu si cíleně přečíst nějaký návod, třeba od Ikei. Úspěch zaručen - Vzruším se docela spolehlivě ! Doporučuji ... :-)

3 0
možnosti

Já se do jisté míry právě sestavováním různých koupených "sestav" živím. Takže jsem dalo by se říci "profesionál". Z návodu k "sestavení" po dlouholetých zkušenostech považuji za použitelné pouze to jak má dotyčný výrobek ve finále vypadat. Jsem původně strojař, takže mi nedělá problém vyznat se i v technických výkresech , mám i dobrou prostorovou představivost ale ohledně většiny "návodů" jsem na tom stejně jako vy.:-)

3 0
možnosti

R^;-D Mám podobné zkušenosti, Viléme. Asi nejlepší je tyhle návody (stejně jako příbalové informace k lékům - vše může, byť celkem vzácně, končit smrtí) radši nečíst. Ale musím říct, že jsem před časem koupil takový trenažér na baseball z USA a návod byl perfektní: ani slovo, jen obrázky a všechny díly opatřeny čísly, podle kterých to šlo opravdu snadno sestavit. No jo, oni tam mají hodně negramotných, takže žádné psané instrukce :-).

2 0
možnosti
Foto

Já jsem měl vždycky slabost pro tiskoviny, kde je hodně obrázků....a to nemluvím o skvělých ilustracích, jaké jsou ty tvoje.:-)

1 0
možnosti

I já jsem zažil válku s mnohozvířetem.Jednalo se o psací stůl, který jsem si vybral(kromě rozměrů, samozřejmě) pro velké množství přihrádek, zásuvek a úložných prostorů(naprosto fantastické, pokud jste modelář).Návod sestával pouze ze špatně ocyklostylovaného schematického nákresu. posaného nějakým severským jazykem, který se mi nepodařilo přesvědčivě identifikovat.Vítězství ducha nad hmotou trvalo pět hodin pokusů, omylů a nadávek.Styděl jsem se a připadal si hůř,než Pat i s Matem.

Později jsem se v hospodě svěřil kamarádovi(truhláři), a ten se mi napřed vysmál.Když jsem mu ten návod ukázal, koupil mi panáka.Velkýho.

4 0
možnosti
Foto

Jako dávný domácí kutil konstatuji, že žádná velká změna tady po Sametu nenastala. Na území Česka je stále v prodeji dostatečné množství výrobků známé konstrukční řady "Do - do" (aneb "Dodělej doma"). :-P

1 0
možnosti

Stará dobrá rada. "když nepomůže kladivo, přečti si návod" 😀😀

3 0
možnosti

...vem si větší kladivo

1 0
možnosti

Jako bomba:-) chápu vás,ale musím říct, že jsem se srdečně zasmál:-)) a hodně štěstí pod stromečkem bez návodů:-)

2 0
možnosti
Foto

děkuji za přání:-):-)

0 0
možnosti

R^:-)R^ Jak pracovat s návody by se mělo stát součástí povinné školní výuky. Bylo by to určitě důležitější než sexuální výchova, tutu problematiku obvykle zvládá i neproškolený jedinec bez návodu.

2 0
možnosti
Foto

přesně tak, Tomáši:-):-) Příjemnou 2.adventní neděli ti přeji

0 0
možnosti

Nejde o návody, ale o předpisy EU, které přikazují povinnost mít návod v řeči země, kde se zboží dodává . A o neschopnost distributora a prodejce nastavit přiložený návod podle řeči země, kde dodávka směřuje.

Návod je potom v padesáti řečech, tlustá bichle, a když se odbudou povinné bezpečnostní věci, například pokyny typu "Kousat do síťového přívodu zařízení je zakázáno " a podobné pokyny sestavené zřejmě tak, aby jim porozuměl i člověk s IQ 60, což je tuším hraniční IQ, jehož nositel je ještě schopen po intenzívním mnoha desetiletí trvajícím nepřetržitém úsilí se naučit trochu číst, zbude na vlastní skutečný návod velikost papíru tak na pár vět.

4 0
možnosti
Foto

Asi před deseti lety jsem si koupil sněhové řetězy na auto. Byl k nim přibalen i nepříliš dlouhý návod na jejich montáž.v češtině i angličtině. Začal jsem číst návod v češtině, ale absolutně jsem nic nechápal. Byla tam i řada dosti zvláštních nepochopitelných slov. Ačkoliv má angličtina je dosti slabá, pustil jsem se do originálního návodu v angličtině. Kupodivu zde jsem návod pochopil.

Chyba byla tedy v překladu do češtiny. Překládal to někdo, kdo neměl potřebné technické znalosti a ani se vůbec nesnažil návodu na montáž porozumět.

3 0
možnosti
Foto

Já jsem si koupil sněhové řetězy, které se prý víceméně mají nasazovat samy. Teď už vím, že spíše méně nežli více

0 0
možnosti
  • Počet článků 283
  • Celková karma 26,92
  • Průměrná čtenost 1546x
Glosátor dění kolem nás, který se pokouší hledat perličky na dně, i když tuší, že tam najde /většinou/ něco zcela jiného. Někdy se však zadaří.

Seznam rubrik