Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Veľmi vtipné, dobre napísané, 8-opobavilo ma, díky, ale ako sa hovorí u nás, proti gustu žiadnu dišputát, keď sa to niekomu páči aspoň aj plastickí chirurgovia majú prácu.

2 0
možnosti
Foto

J65o83s16e91f 24B73á59r40t20a

8. 10. 2022 18:29

Doufám, že tak nezblbnou i chlapi.

3 0
možnosti

Zatim kolem sebe takove babicky nemam. Asi,ze ziju na venkove a ne v Praze.

2 0
možnosti

Poslední roky častokrát konstatuji, že holky z našich mladých let byly fakt hezčí. Je smutné, že to říkám, tak i dcery z obou manželství by mě, být znovu mladým, nezaujaly. Ale každé "zboží" má svého kupce.

1 0
možnosti
Foto

Tak to beru i já. Ony nabízejí jiným kupcům než jsme my:-)

0 0
možnosti
Foto

Moc jsem se pobavila...děkuji...:-):-)VVR^R^

2 0
možnosti
Foto

Nechci být babička v zástěře, ale ani kačer Donald.;-D

Karma.R^

7 0
možnosti
Foto

Jasně, nic se nemá přehánět, ale trocha botoxu a kyseliny hyaluronové fakt dokáže ženský po ránu dost zlepšit náladu. A když je toho jenom trochu, tak to normální chlap nemá šanci poznat.

5 2
možnosti

Když to nikdo nepozná, ztrácí to význam, no ni?

3 0
možnosti

Beyond the horizon of the place we lived when we were young

In a world of magnets and miracles

Our thoughts strayed constantly and without boundary

The ringing of the division bell had begun

Along the Long Road and on down the Causeway

Do they still meet there by the Cut

There was a ragged band that followed in our footsteps

Running before time took our dreams away

Leaving the myriad small creatures trying to tie us to the ground

To a life consumed by slow decay

[Chorus] The grass was greener The light was brighter With friends surrounded The nights of wonder

0 1
možnosti

Super článek, ono opravdu čeho je moc, toho je příliš. Jsem 60 letá babička dvou vnuček a bojím se na veřejnosti nahlas říct, že mi to občas připadá obludné, aby mě ostatní nenapadli, že jen závidím ;) proto děkuji, že jste to vyjádřil za mne.

18 0
možnosti
Foto

Já si myslím, že velká většina je takových, jak jste vy /nebo já/. Jen o sobě tolik nedáváme vědět:-) Děkuji za pochvalu, která každého blogera potěší.

2 0
možnosti
Foto

Teda dnes žasnu, pane Ravku R^, jak vážně jste se do "toho" obul. A protože nemůžu nesouhlasit, asociací na mě padá prohlášení Sira Martina Reese, člena Britské královské lóže, že lidstvu se může podařit přenést zázrak života do Vesmíru, pokud ovšem život sami lidé nezničí už na Zemi. Děkuji Vám.

7 0
možnosti
Foto

a já děkuji za milou návštěvu:-)

p.s. Snažil jsem se nebýt až tolik vážný a proto doufám, že jste se i pobavila:-)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS