Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Hezký článek, Viléme R^. Já od Nohavici znám vlastně jenom Těšínskou - ta je ovšem fakt parádní. Je to takový klezmer, řekl bych. Něco podobného u nás asi nikdo jiný neumí (v Polsku ano, třeba Kroke). Jestli někoho udal, tak to je ovšem špatné. Ale je to už dějepis (se vším všudy) :-). Zdravím Tě srdečně.

1 0
možnosti
Foto

Já toho od Nohavici znám dost, ale přestal jsem mu věřit. Verše zůstaly stejně brilantní, ale připadám si při jejich poslechu jako po covidu. Ztratil jsem, pokud jde o ně, čich a chuť :-):-(

1 0
možnosti

"Je to taková pěkná tečka za tím naším případem." :-)R^

5 0
možnosti
Foto

„Ne, už nikdy nebude jako dřív...“, mám to stejně, jen si již nedovoluji popustit uzdu fantazie, co nás vlastně čeká, nechci si kazit dny úvahami dnes, neboť moje dnešní úvahy se stanou s každou fantastickou mediální zprávou liché. Nejen o Nohavicovi, ale i ta tropická vedra;-D...R^

1 0
možnosti
Foto

Pokud jde o to globální oteplování, utěšuji se, že pořád je lepší, když v Alpách tají ledovce, než kdyby se k nám vrátil ze severu pevninský ledovec a nastala by doba ledová:-):-)

2 0
možnosti
MV

diky za prijemny pokracovani serialu "Nohavica I, Nohavica II, Nohavica III...endless Nohavica

peknej den preju

3 0
možnosti
Foto

děkuji, Marku, za nakouknutí:-)

0 0
možnosti
JJ

Zachránil jste mne! Zrovna jsem se chystal napsat blog s názvem "Mé dojmy z dojmů autorů dojmů z dojmu návštěvníka koncertu Jaromíra Nohavici", ale naštěstí jsem si přečetl váš blog a sebekriticky uznal, že nic lepšího na toto téma už napsat nelze. :-)

7 0
možnosti
Foto

Jsem rád, že existujete, Viléme:-)R^

2 0
možnosti
Foto

děkuji, Jaroslave:-)

1 0
možnosti
JL

Tak já taky napíšu něco, abych existoval - velmi plodný autor, líbivý folk. Nadaný chlapec.

1 0
možnosti
VH

Jojo, zdá se, že náš současný největší problém je těšínský udavač...ale nebojte, to se brzy změní. :-P

0 0
možnosti
  • Počet článků 282
  • Celková karma 24,94
  • Průměrná čtenost 1552x
Glosátor dění kolem nás, který se pokouší hledat perličky na dně, i když tuší, že tam najde /většinou/ něco zcela jiného. Někdy se však zadaří.

Seznam rubrik