Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A co domácí zdroje? Hodinová Spurná, Kabrhelová, Polednová, Semelová, Konečná ... a i něco ryze zdejšího! I my dokážeme být světoví! R^

3 0
možnosti
Foto

J61a49n 33H85o97r43n67í12k

24. 6. 2022 10:11

Hodně dobrý.R^

3 0
možnosti

Tak to je perfektní, Viléme R^:-). Netušil jsem, čím vším se nějací učenci zabývají (omlouvám se, ale slova věda, vědci, jak jsem již psal, já spojuji výhradně a pouze s matematikou :-)). Já si myslím, že nejsem masochista, ale dříve do mých snů občas vcházela jistá B.W. (ani po letech radši nepíšu plné jméno). Byla to psychopatka ve vedoucí pozici, vyžívající se v mučení podřízených. Brrr, to jsem se při té vzpomínce úplně oklepal, ještěže už je to pryč :-).

2 0
možnosti
Foto

Díky Miroslave:-) Jistá B.W. ti zřejmě vstupovala do zvláštního druhu snu, který se nazývá noční děs:-)

0 0
možnosti
Foto

A ve výčtu jednoznačně chybí Skabejevová

2 0
možnosti
Foto

Skabejevová zvaná "železná panenka" skončila až osmá:-)

2 0
možnosti

:-)R^Nechal jsem siTvůj blog, Viléme, jako čtení těsně před spaním. Pokud bych si mohl vybrat, rád bych viděl Serenu, úmyslně nepíší černou, abych zbytečně neprovokoval, rozpálenou do běla.;-)

4 0
možnosti
Foto

:-) Tomáši, Serena není úplně špatná volba. Jen si dej pozor na její dělový servis:-)

3 0
možnosti
Foto

Super zajímavý článek, Viléme. R^

3 0
možnosti
Foto

Děkuji, Jaroslave:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS