Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-DR^psychosomatika u pejsků..., ovšem dva ovladače k jednomu přístroji..., sledovat Výměnu manželek-to tedy smekám, kdysi jsem párkrát zahlédla. Obávám se, že můj pejsek ze mne vytahuje stres, a tak si říkám, že si zaslouží občas nadstandartní péči v podobě cestování, které miluje a též je velmi aktivní divák TV (kreslené filmy, filmy o zvířatech...)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za milou návštěvu

1 0
možnosti

R^R^:-) Moc vtipně jsi to napsal, Viléme. Ty dredy mohu potvrdit. Naše kočka sice neolizovala zdi, ale byla dost nervózní. Po stříži ji to přešlo :-).

1 0
možnosti
Foto

:-):-). Tak to jsem si oddychl. Je naděje, že i Ivan Bartoš tak nečiní. Díky Miroslave za příznivý komentář:-)

1 0
možnosti

ČT nesleduji, ale pana psího psychologa R.Desenského znám vč. jeho doporučení, jak vychovávat problematické pejsany,resp. jak naučit problematické a neschopné majitele co činit se svými čtyrnožci.

Ovšem daleko více se mi líbí metody Cezara Milana amika, původem z Mexika, který již i dvakrát navštívil Prahu a se čtyrnožci to fak umí...

2 0
možnosti
Foto

Tak ty metody Cezara Milana by mě zajímaly /i když já mám bezproblémového psa respektive fenku:-)

0 0
možnosti

R^:-)R^ Mile mě překvapilo, že se k léčbě nepoužíla nějaká psichofarmaka a kočkofarmaka. A zmiňované léčebně metody by se měly určitě přenést do humánní medicíny.

2 0
možnosti
Foto

Často se potvrzuje pravidlo jaký pán, takový pes. Jinak Tomáši díky za povzbuzující smajlíky:-)

1 0
možnosti
Foto

děkuji za milou návštěvu aR^

0 0
možnosti

No vida, tak to by se dalo v tv použít jako třetí poradna společně s pejsky a kočičkami... :-)

Milé psaní

2 0
možnosti
  • Počet článků 283
  • Celková karma 26,91
  • Průměrná čtenost 1546x
Glosátor dění kolem nás, který se pokouší hledat perličky na dně, i když tuší, že tam najde /většinou/ něco zcela jiného. Někdy se však zadaří.

Seznam rubrik