Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Pěkně jsi to popsal, Viléme, takže i já, který jsem to nikdy nepožil, mám jakousi představu o chuti. Vzpomínám si však, že kdysi dílenští mistři v mé první práci si dávali jakousi černou břečku (snad ořechovou) nalít do té zelené a říkali tomu cikán v trávě:-).

3 0
možnosti
Foto

:-):-)O nic jsi ,Miroslave, nepřišel. Já to, přiznám se, požil a...slovy slovácké lidové "ještě včil sa stydím."

1 0
možnosti
TG

R^ Vtipně napsáno, Viléme!

Zelenou nemohu hodnotit jako alkoholový lajk, jen mně napadlo, jestli ta oblíbenost nesouvisí s barvou dopravní signalizace: A jedéém!!!

3 0
možnosti
Foto

:-):-). Díky, Tome, za ocenění. Ono je jasné, že se "zeleným údělem", hlavně tím evropským, někam jedem. Jde ale o to kam.

1 0
možnosti
Foto

Zelená podvrstvená ajrlikérem se někde nazývá volské oko. ;-DR^

3 0
možnosti
TG

... ponechané pár dní na slunci..;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 283
  • Celková karma 26,68
  • Průměrná čtenost 1546x
Glosátor dění kolem nás, který se pokouší hledat perličky na dně, i když tuší, že tam najde /většinou/ něco zcela jiného. Někdy se však zadaří.

Seznam rubrik