Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

J61a59n 59S34v90o17b82o14d25a

25. 1. 2021 19:20

Prectu titulek, cekam vecne ublizenou salemovou s velitelem modre ustrice gabrysem v minusovym amoku a on tady zatim minusovej teror spustil nejakej popluhar ;-D

1 0
možnosti
MB

Pokud si chtějí kérkou zvýšit sebevědomí?

Někdy si zase říkám,"Tobě ani ta kérka nepomůže."

3 0
možnosti
KT

"To všechno je moje, to všechno je moje..." - Ilustrovaná žena Ray Bradbury.

0 0
možnosti
JP

V první řadě to je věc každého jednoho, jak se rozhodne. Co mě osobně zaráží hlavně na na zdejší diskuzi, že ten kdo je potetovaný je hloupý a neinteligentní.

Znám hromadu lidí co mají tetování a jsou považováni za tahouny v tom co dělají, někteří jsou dokonce i vysokoškolští učitelé.

Znám i hromadu "nepotetovaných", které inteligence velkým obloukem minula. Osobně jsem bral své tetování jako vyjádření svého postoje ke životu, tak jak ho chci chápat a žít, o svém tetování jsem rozmýšlel asi 5 let, než uzrál čas.

Bohužel jsem v salonu viděl i případ postpubertální slečny, která přišla s tím, že chce tetování, jedno jaké a aby to nebolelo. Odpověď tatéra byla, zda si to nechce ještě přeci jen promyslet. Odpověď byla poměrně rezolutní, prostě chce tetování a hotovo. Za mě, takhle teda ne.

Na druhou stranu mě udivuje to okamžité odsouzení těch nezamindrákovaných, kteří hned jak vidí někoho tetovaného, tak ho odsoudí, aniž by věděli co dotyčného k tetování vedlo a nebo ho znali.

Osobně bych přirovnání tetování a inteligence zde prezentované jako hloupé zjednodušení, za kterým je spíše snaha se k problému vyjádřit za každou cenu.

A nakonec k těm starším tetovaným. Ptal jsem se tatéra na to jací lidé k němu chodí. Všichni, doktoři, architekti, policisté, lidi z továrny. Nejzajímavější ale byla paní, které bylo k 80. A nechala si vytetovat "Hlavně se z toho nepo.srat. Vše jednou skončí."

3 4
možnosti
VB

Krásné, dojemné příběhy. Tak jak se každý může nechat tetovat, já nechci zase být obsluhován tetovanci ani nechci, aby byli členy bezpečnostních sborů. Prostě je to pro mě znak duševního vyšinutí nebo života mimo normální kategorie.

5 3
možnosti
JR

J45a65n 59R35i96c98h28t10e76r

25. 1. 2021 12:07

A příště si přečteme blog na téma "Máš-li dlouhý vlas, nechoď mezi nás".;-D

5 0
možnosti
VB

Ještě něco. Vypozoroval jsem takovou závislost. Co 10 cm2 tetované plochy na ženském těle, 10 kg nadváhy. Že by to byl nějaký pokus o kompenzaci?

5 0
možnosti
JR

J24a31n 42R85i26c47h10t84e35r

25. 1. 2021 12:05

Přesně. Třeba taková Angelina Jolie...

1 0
možnosti
VB

Výborné. Většinou mě po napsání názoru na tetování zablokují. Tak to zkusím znovu.

Nic nejsem, nic neumím, nic neznamenám, nic nemám a tak se alespoň tetuji. Na druhé straně ano, potetované jsou domácí i světové celebritky, polobritky i britky, jenže sledovanost v bulváru není měřítkem inteligence. No a další věc, která je s tím spojena a nějak mě rozpolcuje. Kamoši, kteří jsou navenek normální a mám je rád, se také potetovali. Tak nevím.

Určitě bych ale nechtěl, aby mě v hospodě obsluhoval někdo potetovaný (i když mám očkování proti žloutence), aby četník měl tetování atd.

Vyšly i studie, které odsledovaly emoční labilitu tetovanců nad běžnou populací.

5 0
možnosti
JR

J71a49n 55R72i63c34h12t88e65r

25. 1. 2021 12:05

Povídejte, co to je za studie? Máte nějaký odkaz? Díky:-)

0 0
možnosti
JR

Za vašeho mládí to běžné nebylo a dneska už si vás ty mladé holky ani nevšimnou. Jestli ten problém nevězí v tomhle...

0 0
možnosti
Foto

Asi při své úvaze vycházíte z toho, že nejsem úplně normální:-)

0 0
možnosti

Vytetovat si na tělo oblečení nepřichází u žen v úvahu. Musely by v tom jednom chodit celý život.:-)

5 0
možnosti
Foto

Logiku to má, ale úplně stoprocentní si nejsem:-)

0 0
možnosti
MV

M79i11l71a68n 38V51i51k

25. 1. 2021 9:07

Tetují se Maoři a (u nás) magoři.

15 0
možnosti
  • Počet článků 282
  • Celková karma 24,94
  • Průměrná čtenost 1552x
Glosátor dění kolem nás, který se pokouší hledat perličky na dně, i když tuší, že tam najde /většinou/ něco zcela jiného. Někdy se však zadaří.

Seznam rubrik