Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TG

R^Díky, oživilo mi to vzpomínky na povinné návštěvy u holiče v dětství, hodně neoblibené.

A potom jsem si pŕipomněl dobu šedesátých let. U nás v Hradci zůstal jeden soukromý holič, který vykořisťoval jednu pracovní sílu, svoji manzelku. Nad vchodem visel zlatavý talíř, ale už si nevybavuji, jestli na něm byl nějaký nápis či symbol holičství.

1 0
možnosti
Foto

Osvěžil jste mi vzpomínku, že nad každým holičstvím visel ten zlatavý talíř.

1 0
možnosti
Foto

V90í33t 77C57h63a39l42u28p77a

30. 11. 2020 9:28

Vzpomněl jsem si na holiče ze seriálu 30 případů majora Zemana - díl Studna, kde se úlohy bodrého holiče Seydla (přesně jak ho popisujete), nádherně zhostil herec Robert Vrchota...i to zranění tam nechybělo, říznutý pod bradu byl nevrlý Ondřej Velen coby strýc Hurych...:-)

1 0
možnosti
Foto

Inspiroval jste mě, abych se na kultovní hororovou Studnu po delší době podíval:-)

0 0
možnosti
MK

Prožíval jsem pubertu během stranické direktivy "kdo máš dlouhý vlas, nechoď mezi nás". Snad právě proto jsme na průmyslovce měli ty dlouhé vlasy skoro všichni. Byla to krásná ukázka, že použití síly přináší naprosto opačné výsledky, než bylo zamýšleno.

Tento vzdor mi zůstal dodnes a Ppoto všechna opatření porušuji už z prncipu.

2 0
možnosti
LN

L53u41d37ě79k 88N12ě55m45e92c

30. 11. 2020 10:02

No vidíte, a to jste vůbec nezaregistroval, že je současné vedení zvoleno v podstatě demokraticky.

0 0
možnosti
Foto

P41e75t27r 68H33a18n50n20i80g

29. 11. 2020 12:07

Máte naprostou pravdu. Od svých 14 do 18 let jsem studoval na Střední uměleckoprůmyslové škole pro zpracování kovů a kamenů v Turnově, lidově Šperkárna, obor umělecký kovář a zámečník. Protože jsme byli vyzýváni ke zkrácení vlasů, tak starší studenti, kteří už do školy nastoupili po maturitě, vymysleli recesistický plán a všichni kluci jsme se nechali ostříhat do hola. To bylo rámusu. Ale proti žádnému tehdejšímu nařízení jsme se neprovinili, takže vše v pořádku.

3 0
možnosti
Foto

Je to tak. Do hola bylo bráno jako provokace, zvláště v případě hromadné akce.

1 0
možnosti
Foto

J66o12s88e72f 58B29á39r13t18a

29. 11. 2020 8:40

2 roky na vysoké škole jsme měli vždy ve čtvrtek vojenský výcvik a hned ráno se kontrolovalo ostříhání vlasů. Řešil jsem to omluvenkami od lékaře, že mě bolí v krku (měl jsem velké mandle). Jednou se mě doktorka zeptala: A když máte takové potíže, nechcete jet do lázní. A tak jsem nějaký čas byl díky vlasům v Mariánských Lázních.

4 0
možnosti
Foto

O vojenské katedře, kterou musel každý vysokoškolák, pokud chtěl mít kratší vojnu, projít - to je na samostatný blog:-):-)

1 0
možnosti
MV

moc pekny! klidnej vikend preju

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Marku za milou návštěvu

0 0
možnosti
VB

Mne jednoho dne polapil soudruh, zvaný esenbák a po kontrole prvního OP který nám byl přidělován v deváté třídě ZDŠ mne zatáhl k holiči, který mně musel podle fotky na OP ostříhat. Pro nás "máničky" to byla nejhorší potupa. Rok 1967.

1 0
možnosti
Foto

V tom roce jsem právě občanku teprve dostal a pak už následovalo krátké přechodné uvolnění. Děkuji za návštěvu.

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
3 0
možnosti
Foto

Mne zatím stříhá žena. Docela ji to jde:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 283
  • Celková karma 26,92
  • Průměrná čtenost 1546x
Glosátor dění kolem nás, který se pokouší hledat perličky na dně, i když tuší, že tam najde /většinou/ něco zcela jiného. Někdy se však zadaří.

Seznam rubrik