Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Povedený článek.R^:-)Těch bankovek není naštěstí moc v oběhu. Několikrát jsem vybíral větší částky v bankomatu a vždy mi byly nabízeny maximálně dvoutisícikoruny.

1 0
možnosti

P86e10t31r 80S42k40á79l76a

4. 9. 2019 11:26

Mám podobnou zkušenost. Radši už se vyhýbám i dvoutisícovkám:-).

1 0
možnosti

To samé ;-D

Ráno v obchodě prodavačka vykřikla - Ježíši! co to je?! ... jemně jsem pípla, že nejsem Ježíš a v ruce držím české oběživo.... prý s tím mám jít někam (což dále nespecifikovala) a zaplatit útratu mohu příště.

1 0
možnosti
Foto

R^;-DTo mě pobavilo. Já přímo nesnáším tyto velké bankovky, mám nejraději drobásky. A když jsem náhodou šla do obchodu s tou samou bankovkou jako vy, měla jsem stejný pocit.

1 0
možnosti
Foto

Bez "želez" do hospody nelez. Správná peněženka musí náležitě vážit.

0 0
možnosti

Výměna oleje, povinné ručení, nákup na 14 dní, či podobná kratochvíle vás toho rychle zbaví:)

2 0
možnosti
Foto

Celkem podobné situace zažívám, pokud platím vyšší než sto eurovou bankovkou.. a občas se i na tu stovku dívají divně.

1 0
možnosti
Foto

Jednou jsem v Řecku řešil, co s 500 eurovou bankovkou. Proměnit jsem ji nutně potřeboval, ale z ruky jsem ji přitom dát nechtěl:-)

0 0
možnosti
Foto

No tak nevím, ale moje banka má bankomat, který peníze i přijímá, takže píp, PIN, ťuk, vložit, ťuk, ťuk a je to na účtu.

3 0
možnosti

Neberte článek doslova. Je to sympatická nadsázka.:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS