Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J72a51n 70H25o30r64n68í95k

10. 10. 2019 22:16

Ty vogo :-).

Inspirativní čtení R^.

0 0
možnosti
Foto

Perfektní shrnutí, nastartoval jste mi fajn den;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Vaše reakce mi také nastartovala pěkný den

1 0
možnosti
Foto

Tak tohle dám přečíst svému choti Hanáckému. V plynové masce ho prý ani na hodinách branné výchovy neviděli. :-)

1 0
možnosti
Foto

:-):-) díky, že jste mi dohodila dalšího čtenáře.

0 0
možnosti

Dobre ctive a humorne napsany clanek-:) Jako dlouholeteho cizaka (tak dlouho, ze jsem bohuzel ani nezazil Prazske Jaro 68 a bohudik ani "bratrskou pomoc") mne nejsou uz znamy dnesni trendy v CR a tak zasnu, ze pod pojmem kvalitni sex se zrejme i na Hane ptaktikuje "bizar" I kdyz ziji vzemi, kde uz od poloviny 60 let panuje liberalni a otevreny pristup k sexu. co sebizarniho sexu tyka, tak jejsme daleko pozadu za CR podle Vaseho clanku. Bondaz uz je tu leta silne nepopularni, nejake okapavani voskem nezname, budu muset dat tip o te novote nasim sexuelnim kouckamtreba mi za to kapne nejaky honoraz - :)

1 0
možnosti
Foto

děkuji za přečtení

0 0
možnosti

Jste mi připomněl Mládkovu písničku, resp.fragment textu:

"Má žena v masce plynové,

to není nic hezkého,

je to ale konečně

zase něco jiného."

A jinak se Váš blog pěkně četl:-))

1 0
možnosti
Foto

;-Ddokonale jste to popsal...R^, bývalý podnikový sklad civilní obrany...ale tam to bude již zpuchřelé?

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS