Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J74a61n 95H35o56r31n24í67k

10. 8. 2019 18:44

Jako bych se viděl. :-)

1 0
možnosti
Foto

Mě jen napadlo - je správně sandály, nebo sandále? ;-D Já totiž říkám - beru si sandále. :-)

0 0
možnosti
Foto

Taky jsem váhal...

0 0
možnosti
IK

Jak já vám rozumím!

Nenávidím zákazníky, kteří si vezmou košík a nakoupí hromadu zboží, kterou pak u pokladny rozvážně skádají do tašek - však on si zbytek fronty rád počká. Stejně nenávidím kuřáky. Ty, co mají pocit, že když chtějí "jen" cigarety, tak nemusí do fronty a jdou z opačné strany k pokladně. A ty pokladní, místo aby je hnaly svinským krokem, jim vyhoví. Přitom každý, kdo má "jen" lahev mléka, "jen" pět rohlíků, "jen" šampon, musí a čeká ukázněně ve frontě. A kuřáci, co normálně stojí ve frontě s nákupem a chtějí "ještě cigarety"? Na ty už by se mělo rovnou vztahovat povolení k odstřelu. "A, prosím, ještě dvoje dlouhé Smradlavky," vece zákazník. Pokladní vstane a studuje obsah boxu nad hlavou. "Bohužel, Smradlavky nejsou." "Tak mi dejte dlouhý Vrhavky." Pokladní nadějně vztáhne ruku k boxu: "Ale mám jenom krátký." "To ne, tak máte Dmuchavky?" Fronta tiše zuří.

A ano, jsem to já, kdo neoblomně trvá na svých právech (a zdržuje frontu), když cifra namarkovaná na pokladně nesouhlasí s cenou uvedenou na regále (protože někdo "zapomněl" vyměnit cenovku).

1 0
možnosti
Foto

R^ To jste ještě neskončil v cele ochranky jako já, když jsem šla bez vozíku pro jednu věc, kterou neměli, a u pokladny odmítla ukázat tašku. Prý je v Kauflandu "slušnost" si vzít vozík... takže bacha na to! ;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Závěr mě překvapil. Čekal jsem, že ty sandály si tam zapomněl nějaký prodavač.

2 0
možnosti
IL

Vidím, že nejste v Americe ve Walmartu. Není cena na zboží, pokladní: a nevíte jaká cena tam u toho byla? Zákazník: one dollar dvacet a pokud to není TV a nebo něco naprosto absurdního, tak to zákazník za tu cenu dostane. Více se ztrácí běháním a honěním cen, u věcí, které jsou levné. Zákazníci jsou nespokojeni, vícekrát už nepřijdou. Prodavačka má možnost se rozhodnout do deseti dol., jestli to zákazníkovi za cenu, kterou si řekl, dá. Tak např. kolo, cena 129.00, ale zákazník se háda, že tam byla cena 119,00 a prodavačka může říct, tak jo a nebo: cena se půjde zjištˇovat, a pokud přijde manager, tak to zákazníkovi za 119.00 stejně dá.

Takže u Vašich bot by to probíhalo takto: poslední boty, zboží vyprodáno, není, kde cenu zjistit, chcete je za dva dollary?

4 0
možnosti
DH

Také jsem něco podobného zažil v Kaufu, jen se "Schwarzwalder Schinken", která také neměla příslušný kód, což se zjistilo až u kasy. Pokladní někam volala, ale nic se nedělo a tak mi rozmlouvala, abych ji tedy nekupoval. Nicméně já na ní měl chuť a tak jsem trval, že ji chci. Navrhovala dokonce, tedy abych nákup bez ní zaplatil, a došel si potom znovu pro jinou. Jenže to bylo před Vánoci a u všech pokladen fronty tak i toto jsem odmítl. Dokonce se dostavil ke kase i "ochrankář", který také přispěl s nějakým nesmyslným návrhem, nicméně tomu jsem sdělil, že s ním se o tom bavit nebudu a aby raději zavolal někoho chytřejšího. On pochopil, co si o něm myslím a odešel. No a když to trvalo značně dlouho a nikdo nešel, navrhl jsem, že si skočím do regálu pro jiné balení, vrátím se a dokončíme nákup. Paní pokladní si oddychla a když jsem odcházel zpět do prostor krámu tak na mě mávala tou šunkou, abych ji vzal zpět a dal do regálu, což jsem jí rozmluvil s tím, že za chvíli s ní přijde jiný zákazník a situace se bude opakovat. Což po chvíli snad pochopila.

Doběhl jsem k regálu, ale zjistil jsem že všechna balení jsou bez kódu a abych měl důkaz, vzal jsem asi 3 balení a vrátil se ke kase. Pokladní byla na mrtvici, stejně jako lidé ve frontě za mnou. Bylo mi sděleno, že tedy zboží nemohou prodat. Ale to už jsem se jen bavil a trval na tom, že když je v obchodě nabízeno trvám na jeho koupi.

Nakonec přišel někdo z vedení a s ním a všemi baleními, které jsem ke kase donesl jsme se vrátili k regálu, kde se přesvědčil o skutečnosti.

Ale byl to zodpovědný funkcionář vedení obchodu a dokázal si poradit. Strhl z regálu štítek s cenou a názvem nabízeného zboží, na němž byl čárový kód a s tím a jedním balením, které jsem chtěl koupit jsme se vrátili ke kase a díky tomu, že štítek paní pokladní se podařilo odkliknout a naskočila položka na účtence, spadl všem kámen ze srdce a já si mohl poté večer na šunčičce doma pochutnat.

Dodnes když tam zajdu tak si na to vzpomenu.

2 0
možnosti
VV

Jo, kde jsou ty doby, kdy se pokladni u ALDI obesly beze vsech kodu a vedely vsechny ceny zpameti.

0 0
možnosti
JM

Pane Ravku, Vy mi snad vidíte do hlavy. Já jsem na jaře měl s Kauflandem naprost tutéž zkušenost, jediný rozdíl je v tom, že se to týkalo zlevněné zimní obuvi. Jinak kupící se fronta za mnou - všechno stejné. Pokladní volá nějaké šéfce, ta prý tam momentálně není. No nic. Tak jsem odešel bez bot (pochopitelně bez těch nových ;-D). Za týden tam ten jediný pár kupodivu stále ještě byl, tak jsem šel platit - v naději, že šéfka už bude na svém místě. Bohužel, tentokrát se pokladní ani nepokoušela někam volat, hned mi boty odebrala. Říkám jí, že s takovou ty boty asi sotva prodají. Nemýlil jsem se. Za další týden ten jediný pár stále ještě čekal na mne. Tentokrát jsem s ním šel ale rovnou na Informace, kde mi po několika minutách dali nějaký ten náhradní kód, tak pak už to proběhlo standardně.

2 0
možnosti
Foto

Ve frontách jsem vždy trpěla, neboť jsem vždy kombinovala a přebíhala...za mlada zpravidla vítězila, s potomky v kočárku a za ruku nestíhala. A nyní - rychlým... okem pod sklíčky brýlí změřím čas, zařadím se a ...čekám. Obdivuji Vaši vůli se vrátit a zvítězitR^. Doufám, že se nechystáte po dovolené obuv reklamovat....;-D? Moc pěkné čtení, děkuji:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 282
  • Celková karma 24,94
  • Průměrná čtenost 1552x
Glosátor dění kolem nás, který se pokouší hledat perličky na dně, i když tuší, že tam najde /většinou/ něco zcela jiného. Někdy se však zadaří.

Seznam rubrik