Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pobavilo a dost i když já ANO volil. Dík. Nezbytná politická vsuvka nic nezkazí.

1 0
možnosti

Mám rád geometrii. Již v tětství jsem s oblibou maloval kosočtverné obrazce. Tu na vrata - tu, na lampu pouliční. O cosi jsem povyrost a zjistil, že to nic neřeší - Hlavně se se vše mění a je v pohybu! Pohyb má mnoho forem, viz popsané z žíněnky. Každopádně je to namáhavé, ba i nebezpečné! Lepší je Ohyb! Dnešní doba je tedy o ohybu. Křídu jsem tedy zahodil a ke geometri se vrátil! Mazaně jsem si vyrobil - Úhloměr! Nastavil stupně tak, aby to odpovídalo uctivému úklonu . I Buzolu jsem použil. Vyčkal, až se Střelka ustálí a jasně ukáže na Východ! Takto poštelován - začínám každé ráno! Ohyb mám správně a směr rovněž! Tímto žádám - AB + MZ = Vytrvejte ! Mne už nebaví ten úhloměr furt měnit. Není možná, aby mi nedali nějakou funkci! Teď to vidím nadějně na ministra Kultury, lépe snad na Velitele ČD ! ... :-)

2 0
možnosti
Foto

Prostě úklon je důležitý:-)

1 0
možnosti

Poprskal jsem si klávesnici, přesto karma a dík.:-)

2 0
možnosti
Foto

Díky, přesně o to mi šlo:-)

0 0
možnosti
Foto

Tohle bych chtěl jednou vidět. Kontrakce břicha by však potkaly mne.

3 0
možnosti
Foto

R^;-DAtˇ tak, či tak, jak za blbost, tak i za ,,zkušenost" se platí, Ovšem obecně platí to, že zkušenosti jsou nepřenosné, neb hubu si nejprvee musí nabít každý sám. Výjimkou je toliko dav, neb tam platí pravidla davu, nikoli jedince;-)

3 0
možnosti

A co si pořídit tazer s 5 000 000 V ve tvaru obušku? Skoro bych řekl, že to vyjde finančně nastejno, než se učit pozdravy a pády. Tedy já to chci učinit jako obranu proti psům, bo už jsem dvakrát byl pokousaný, ale myslím, že i násilníka v kalhotách by to jistě odradilo;-D;-D;-D

3 0
možnosti
Foto

R^...že mě to nenapadlo:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 282
  • Celková karma 24,94
  • Průměrná čtenost 1552x
Glosátor dění kolem nás, který se pokouší hledat perličky na dně, i když tuší, že tam najde /většinou/ něco zcela jiného. Někdy se však zadaří.

Seznam rubrik