Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vím co cítíte, také mi maminka moc chybí. Když umře maminka, je to jako když pohasne slunce ale věřím, že je se mnou stále jako strážný andílek.

1 0
možnosti
DV

D68a21v14i44d 48V28l30k

13. 5. 2019 18:49

Věřím, že zůstává Vašim strážným andělem.Držte se.

1 0
možnosti
RP

Když odešla maminka tak jsem také cítila velkou bolest.. najednou už jste jen Vy, sám, bez nějakého propojení k dětství. Jak když se ustřihne pupeční šňůra. Je to zajímavé odchod tatínka jsem tak těžce nenesla.

4 0
možnosti
Foto

Pořád bude s Vámi, i když někde jinde...R^V

2 0
možnosti
MB

Když mi odešla maminka, (1931-2015) - zjistil jsem, že jsem Sirotek. V tom smutku, v mém věku = Pojem divný. Uvědomil jsem si, že člověk může mít roků kolik chce, pořád je - Jejich dítětem! Čím více se dívám dozadu - Jak to bylo fantastické! Mít otce a maminku. Žít v normální Rodině ! Otec trvale sužuje a maminka lepí mou ostudu! Já si té cennosti, ani nebyl vědom !! Dnes v tom vidím Megahodnotu! Není dne, (skutečně), kdy bych na své rodiče nevzpomněl. Nejenom, že jsem na ně hrdý a vděčný - Synovsky, je mám na věky rád a děkuji jim. Již tady nejsou - Nicméně přítomni jsou stále ! ... V

2 0
možnosti
Foto

Mám naprosto stejné pocity, jak je popisujete.

1 0
možnosti
Foto

J34a81n98a 43M11a59j69o34v63á

12. 5. 2019 12:20

Maminky? Ty se po odchodu jen přesunou do vyššího levelu a dál dohlíží, už navždy přítomné...

5 0
možnosti
Foto

Poslední srozumitelná slova té mé (4 hodiny před koncem, před necelými 2 lety) byla, ať jdu spát. A já ji zase neposlechl a šel místo toho zavolat hospicovou sestřičku. Maminka byla maminkou do posledního okamžiku.

2 0
možnosti
Foto

V A právě v srdíčku vám zůstane. Navždycky.

2 0
možnosti
  • Počet článků 283
  • Celková karma 26,92
  • Průměrná čtenost 1546x
Glosátor dění kolem nás, který se pokouší hledat perličky na dně, i když tuší, že tam najde /většinou/ něco zcela jiného. Někdy se však zadaří.

Seznam rubrik