Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dávám plus už za ty GN’R. R^

1 0
možnosti
JS

"Jednu věc bych ale chtěl vědět. Jak sakra fungujou ty tři mušle?"

Tak nějak podobně řknul Demolition Man :)

2 0
možnosti
Foto

Nebo jak Krokodýl Dundee objevil pravý účel bidetu:-)

1 0
možnosti
VV

Pripomelo mi to svagrovou, ktera prisla nekdy pred 40-ti roky z koupelny se slovy: Ja jsem asi blba, ale ja si neumim pustit vodu. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Já už jsem se pomalu odnaučil ovládat na veřejných wc dotykové baterie. Furt rukou protínám imaginární paprsek nebo nohou hledám nášlapný pedál:-P a voda neteče a neteče.

0 0
možnosti
PK

Velmi záživný příspěvek, ale potřebný.;-D Doporučuji udělat dohodu s vnitřními orgány, že proces vyměšování proběhne po probuzení, resp.před odchodem do aktivní činnosti, po jistém tréningu jsem to zvládl a fungovalo to x-let a to se skutečně vyplatilo a tak jsem mohl absolvovat nespočet recepcí, porad a zdvořilostních návštěv celkem nepřetržitě;-D;-D;-D

1 0
možnosti
SB

Jenom malinké upřesnění:

Žádná z devíti Smetanových symfonických básní se nejmenuje Má vlast.

Má vlast je cyklus šesti z nich, ale je to název toho cyklu jako celku, nikoli některé z nich.

1 0
možnosti
SB

Já tyhle problémy nemám.

Chodím jen k lidem, kteří nejsou žádní velcí snobové, a tudíž se nepozastavují nad tím, když na mne přijde to, co popisujete.

A to platí i opačně: Já nejsem žádný snob, takže se nepozastavuji nad tím, když někdo navštíví mne a v mém bytě to na něj přijde.

Je to normální, je to lidské a není důvod se nad tím nějak zvlášť pozastavovat.

Do nějaké snobské společnosti, kde by to znamenalo trapas, prostě nechodím.

0 0
možnosti
  • Počet článků 283
  • Celková karma 27,60
  • Průměrná čtenost 1546x
Glosátor dění kolem nás, který se pokouší hledat perličky na dně, i když tuší, že tam najde /většinou/ něco zcela jiného. Někdy se však zadaří.

Seznam rubrik