Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hospoda je regulérní divadlo. Ale ani fest načančanej kabaret se stohlavým orchestrem, flitrama na kostýmech a navoněnýma záchodkama nezaručí, je to bude dobrý divadlo. To nejlepší divadlo se často hraje bez opony, bez kulis, v jednoduché tóze a pro pár diváků, kteří vědí :-)

0 0
možnosti

;-D dostala jsem poukázku za 3000,- loni k narozeninám a vím, že menu stojí okolo 5000,- a samotné se mi tam nechtělo a už vidím, jak by se našel dobrovolník který by si to musel zaplatit celé aby šel se mnou... takže jsem s radostí zjistila, že podnik patří pod řetězec Ambiente a nebyl problém si poukázku vyměnit, takže jsem pozvala mojí nejlepší kamarádku a užily jsem si opravdu do syta večer v Brasileiro :-) a jak to čtu, dobře jsem udělala ;-)

2 0
možnosti

;-D;-D;-D Bože Já se tu válím smíchy. Pane klobouk dolů, napsal jste to luxusně R^

7 0
možnosti

Ten popis zážitku mi připomíná jeden díl Červeného trpaslíka. :-)

2 0
možnosti

A co vínečko, nebylo párování ke každému chodu? Nebo jste raději ušetřili a dali si minerálku?:-)

1 0
možnosti
Foto

Dali jsme si džbán vody.

0 0
možnosti

Zazitek pro mne byl, kdyz manzelka odchazela do penze. Od zamestnavatele dostala kartu v hodnote 300€ do restaurace Dallmayr.

Jeleni steak byl opravdu lahudkou a vse ostatni samozrejme take. Kolik chodu uz to bylo si nevzpominam, ale tusim ze jeste zbylo asi na kilo jeho kafe o patro niz.

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti

Před časem jsem dostal od přítelkyně k narozeninám poukaz do restaurace "Brasileiro" Už ten název vzbuzoval silnou gastronomickou nedůvěru a představu "ušpiněného talíře", což jsem dal najevo u vedlejší hospody s cedulí, kde měli napsáno"Guláš 125,-", že jsem lakonicky poznamenal "tady se pak dorazím" Realita mě však doslova přibila do židle. Běžně i exoticky vyhlížející mládenci přicházeli s tasenými kordy k našemu stolu a shazovali z nich na naše talíře fláky neskutečně dobrého masa všech druhů. Nakonec jsme to završili grilovaným ananasem - pochoutka! Přítelkyně mě musela pomáhat vstát a na otázku "tak co, jdeš ještě na guláš?" se mi skoro zvedl žaludek. Tady se tedy zadařilo. Doporučuji. Kdesi na "jihozápadnim" Staromáku:-)

5 0
možnosti

J32o56s82e34f 79H56á77j73e51k

18. 11. 2018 20:02

Ani jste nezmínil působení silného zážitku na vaši ženu. Já si to stou mojí totiž neumím představit.

1 0
možnosti
Foto

Má žena si můj blog občas přečte, tak si dávám bacha

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS