Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Staročeština! Já se picnu, tedy až se přestanu řehtat. Děkuji mnohokrát, po obědě byl Váš blog krásný dezert.

4 0
možnosti
Foto

Jsem rád, že jsem vám zvedl náladu:-)

0 0
možnosti

I34v51a56n 33M63i56n26á75ř

20. 10. 2018 12:29

Při této příležitosti bych rád připoměl výraz, často používaný politiky: Říci něco někomu - na plná ústa. V mé poválečné generaci, prohlásit něco podobného, by bylo nejen směšné - ale hlavně trapné. Vždy se říkalo - na plnou hubu .. zcela obecně, aniž by to bylo považováno za vulgaritu.

0 0
možnosti
Foto

R^uf to se mi ulevilo, už jsem se obávala že máme prezidenta sprosťáka a on je to staročech;-Dkarma nejen za to že jste mě zbavit traumatu ale i pobavilR^;-)

2 0
možnosti
Foto

Paní Libuše, jsem rád, že jsem vás pobavil:-)

0 0
možnosti

P33e61t93r 32B36r56o62ž

20. 10. 2018 11:04

Pěkný úhel pohledu ;-D Jen aby Vám cenzoři za tu staročeštinu neusekali prstíky...

1 0
možnosti

Inu, někdy jsem i já hodně "staročeská" :)))

5 0
možnosti
Foto

Já někdy také.

2 0
možnosti

...je zajímavé,že dosud jsem nečetl pojednání o tom jádru vyřčené myšlenky prezidentem ale všichni se vehementně zajímají pouze tím,že to bylo údajně vulgární..R^

3 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D KONEČNĚ špetka vlídnosti do toho neúnosného hudrování na všechno možné! ;-D;-D;-D

6 0
možnosti
Foto

Opět velmi svěží a potěšující.:-)R^R^R^ V časech úpadku jazyka jsou takové jazykové koutky velmi milé. Vědět něco z filologie a chtít vědět více o mateřském jazyce je opakem lnutí k pokleslému národovectví , jež se tváří jako by bylo vlastenectvím. Díky :-)

8 0
možnosti
  • Počet článků 283
  • Celková karma 25,78
  • Průměrná čtenost 1546x
Glosátor dění kolem nás, který se pokouší hledat perličky na dně, i když tuší, že tam najde /většinou/ něco zcela jiného. Někdy se však zadaří.

Seznam rubrik