Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No jo, to je zase srandy. Předpokládám, že to tady všichni zúčastnění myslí s ironickou nadsázkou. I když v dnešní době se mi zdá, že úroda případů je rok od roku vyšší, a tak si jeden nemůže být nikdy zcela jistý. Pro mne je horší to, že jak umírají staří herci, a další filmoví pracovníci, tak koukatelných filmů v 70.letech ubylo, (tam hrály roli samozřejmě i jiné DŮVODY,) v 80. vymizely téměř úplně, v 90. se produkce několikrát nadechla, ale žádná velká sláva to nebyla, a v posledních 18 letech už se na české filmy vůbec nedívám, dokonce už ani na vánoce, a český seriál už jsem neviděl snad desítky let. Jedny četnické humoresky slávu českého filmu nezachrání. Ano určitě by se při pečlivé několikahodinové práci snad ještě za ty roky našlo pár někde schovaných hezkých kousků, ale abych riskoval další zkažený večer, na to už prostě nemám sil. Pro mne se bohužel český film jako celek včetně televizního stal Tunelem u Hanušovic. Onen film jsem zhlédl, a byl zřejmě posledním, a ještě dlouho posledním zůstane. Je to tragedie, já se zkusím 5, 10 minut dívat, ale nejsem schopen tam najít jedinou postavu, jediného herce, herečku, se kterým bych chtěl strávit před obrazovkou večer. U mne to zachraňují v poslední době knížky. Z té filmové produkce je mi ale moc smutno.

3 0
možnosti
Foto

I97v10a77n 20M74a91r41e46k

14. 9. 2018 20:56

Naprostý souhlas p. Procházko.

0 0
možnosti

Ten titulek je fakt super!

Ještě bych zmínila toho starého seladona, co v tom lokálu obíhal stoly s osamocenými ženami, a navazoval hovor "přes hozený kapesníček". To už by bylo Metoo:-D

2 0
možnosti

I já se hluboce stydím!!

Nechápu, že Adina, Nataša a další již tenkrá nezvolaly "mee too" (tehdy spíše "Ich auch"). Jaká to prohnilá doba!

Stydící se VH.

3 1
možnosti

To, že se neozvaly naprosto chápu. Přestože asi daly, něco uměly a staly se slavnými.. Ty co ječí mee too daly, ale ani to jim nepomohlo stát se hvězdami.

3 1
možnosti

P88e64t46r 72M84u56n81z36a88r

14. 9. 2018 14:41

Nevím proč by neprošel. Ten film zase tak rád nemám, ale jestli se nepletu, tak Nový tam nehrál tak docela kladného hrdinu a na závěr dostal za vyučenou. Nebo si to už nepamatuju?

Jsou tu zcela jiné filmy, které už by nešli natočit.

0 0
možnosti

Před rokem bych o "mee too" řekl totéž. A ještě před týdnem bych nevěřil že půlka světa obviní ze sexismu sudího jen proto, že ženu potrestal podle pravidel. (Pravda, tou ženou byla vynikající tenistka - ale pravidla nejsou pro každého?)

4 0
možnosti

Krásnou ironickou písničku na téma filmových lamačů ženských srdcí napsal Marek Eben - O filmových milovnících

http://www.karaoketexty.cz/texty-pisni/eben-marek/o-filmovych-milovnicich-208332

1 0
možnosti

P60e65t45r 76B58u35r60i85a77n

14. 9. 2018 13:55

;-D hezké a logické shrnutí. No ona by celá literatura i filmografie musela projít dost brutálním jatečním výsekem. Co třeba taková Robinsonka? Vykořisťování dětské práce a ještě navíc polovičního sirotka je tam prezentováno s otřesnou syrovostí.

Při filmu S tebou mě baví svět by se tři pracovnice OSPOD rovnou oběsily v kině na záchodech hned vedle genderových aktivistů visících tak ještě od filmu Jak básnící přicházejí o iluze. :-)

10 0
možnosti
Foto

Kdo ví proč ti chlapi v -S tebou mě baví svět- chtěli být s těmi dětmi sami?:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS